فقط 1% مردم دنیا اینو می‌دونن که با اینورترهای شایلین راحتند!!

۱ بازديد
فقط 1% مردم دنیا اینو می‌دونن که با اینورترهای شایلین راحتند!!
شرکت شایلین (Shihlin) که در سال ۱۹۵۵ تأسیس شد، فعالیت‌های خود را از جمله ساخت و ساز اولیه تا کارهای عمومی، و از توسعه منابع انرژی الکتریکی تا کمک به ارتقاء صنعت، گسترش داده است.

این شرکت، یکی از پیشگامان در زمینه تولید انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت است. شرکت شایلین به عنوان نماینده‌ای از شرکت میتسوبیشی، به تولید انواع اینورترهای شرکت میتسوبیشی، همچنین انواع اینورترهای خود متعهد است. اینورترها و درایوهای شایلین، با کیفیت بسیار بالا و عملکرد دقیق، برای کاربردهای مختلف تولید می‌شوند.



توسعه شرکت شایلین به طور مستقیم با رشد اقتصادی تایوان ارتباط دارد. این شرکت با تمرکز بر بهبود مداوم در عملیات و توسعه، نقش مهمی در صنعت برق داخلی این کشور ایفا کرده است.

اینورتر یکی از تجهیزات الکترونیکی اساسی است که جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل می‌کند و همچنین ولتاژ و فرکانس خروجی را تنظیم می‌کند. این دستگاه در انواع صنایع و منازل برای کنترل سرعت و ولتاژ الکتروموتورها استفاده می‌شود.

شرکت شایلین به وسیله فناوری‌های پیشرفته، به سرعت در حال رشد و گسترش است. تجربه و دانش گسترده‌ای که این شرکت به دست آورده است، آن را به یکی از برترین‌ها در بازار اتوماسیون کارخانه تبدیل کرده است.

انواع مختلف اینورتر شایلین، شامل سری‌های متنوعی همچون SA3، SS2، SF-G، SE3، SC3، SE2 و SF3 می‌باشند که بر اساس نیاز و کاربردهای مختلف طراحی شده‌اند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.